dimecres, 31 de maig del 2006

Wowowowoooooo Estiuet!!!!

Osti, feia tant de temps que no entrava al meu petit blog i es que l'estrès de les últimes setmanes ha estat considerable. Per sort ara ja només queden els finals.
Per cert, que fan tants escrits depriments? xD M'han fotut por i tot eh! Tant xungo estava? Gent que em feieu ja? jajajjaja En fin, ara estic molt content, molt feliç i amb molta feina (per variar).
Aviat retornaré a escriure en el blog, aquest cop però amb la ploma blanca i no la negra ;)

David.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Si, clar, sas? Io també vui viure en aquest món ple de drogues k vius, on nomes hi ha felicitat i sol i muntanyes, i la Trona.. k kedava perlla a la dreta, per sant hipolit o per torello.. po ki vien molts revolts xungus xDDD
^^ Quan kedem per estudiar? ;)

Anònim ha dit...

Per cert, ia era hora k nessim actualitzant e xato..;P
MUA

David Le Gon ha dit...

Quedem quan tu vulguis preciosa, sempre m'alegra veure't ;)

Anònim ha dit...

Great site lots of usefull infomation here.
»