dilluns, 25 de setembre del 2006

Fi de l'estiu

Ha arribat l'hora i l'estiu s'ha acabat. I puc dir-ho, és el meu "summer of '69".

Aquest estiu ha estat sense cap mena de dubte, el millor estiu de la meva vida (al igual que l'anterior va ser el pitjor). I ho ha estat per tot, per un viatge a Roma inoblidable, per l'aparició en la meva vida de l'esperança i una felicitat renovades, gràcies a una persona única, algú qui m'enten i em compren al 100%. Gràcies també a la resta d'amics i amigues que heu fet que tot fos absolutament rodó. Gràcies a les vaques per creuar-se a la carretera, als tius que a girona capital demanen per la platja, a les lesbianes no satisfetes sexualment, als nazis per la seva demostració d'intel·ligència. Gràcies a la vida. Gràcies estiu.
Si, si, tu dic a tu. Gràcies.

Em sento viu i feliç!

Ara toca tornar a treballar i...gaudir de cada dia com si fos l'últim.

P.D.: T'estimo més del que et puguis imaginar vida, tu has fet que fos possible.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

els nazis diu xDDDD
Take care!! Hi ha coses que si, realment, nomes poden passar-te a tu xDDD
;P
Que ket hivern sigui tan bo com l'estiu ^^

Anònim ha dit...

Quina malicia que em cardes fill de puta, ets empalagosament feliç.
Per trencar una mica amb la cursileria que es respira aquí, i perquè no tinc blog, et poso un dels meus poemes jeje aviam si t'argada.

FI DE L'ESTIU

Tinc el cor ple d'hematomes.
Us mataré a tots cabrons!
si... com comprenc els assassins en serie...

Quina ressaca tan brutal
la del amor.
Sembla que m'arrenquin les ungles dels peus amb estenalles.
Em rebenten els pulmons
cada cop que vull somriure.

Nena, per estar tan amargat fa falte estil.
Quedem per sopar?