dimarts, 20 de juny del 2006

Amics

Amics

Jo sóc
qui sempre t'estimarà,
qui sempre t'admirarà,
qui sempre t'esperarà,
qui sempre faci sempres.
Jo sóc
amic teu.

Com dos nens
que innocentment
busquen els pinzells
per pintar el gris
dels vells matins.

Així
tu i jo.

Dos aurores enganyant a la nit
traïnt a la tristesa,
esperant no esperar.

Així
tu i jo.

Tu ets,
qui sempre em donarà,
qui sempre m'alegrarà,
qui sempre m'entendrà,
qui sempre faci sempres.
Tu ets,
amiga meva.

I ens agafem de la mà
i riem i plorem i riem.
I besem a la llum,
a la galta, amb tendresa
i a cau d'orella
una promesa.

Sempre amics.

David

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs quina sort tenir una amistat aixi, ja m'explicaras el secret ;*

PD: cuntinuas fen faltas xD
PD2: On us vau ficar pel concert de la Oreja???? Vam estar lostia fent cua al lavabo i kuan vai tornar ia no iereu :(. Po va ser mol guaaaaaai.. Al diari posava k el concert s'havia fet "sense incidencies". Si,clar, pk el fet k sen nes la llum a mig concert no es cap publema, no? Quina tallada de rollo xD. I la fluidesa verbal dakella tia, que per cert te nom dabella, que sembla la meva... "Bueno.. ahora tendria k decir algo porque claro, como el micro si funciona...": Si, xata, si xD. Que de cantar en sabras mol, po de xerrar.. Total, kem van molar les cançons noves, k nomes via sentit la k posen per una radio impronunciable i k abans no escoltava i ara pude nomes a vegades.. xD. I el millor de tot el solo k vam fer el public a "Rosas". Amb un accent de Vic "pur esu esperaava còn la caritampapadaaa", va ser distret per lo cutre kes la canço. I re, em va fer gràcia k tokessin la del tren:P. Que de fet 23 cançons donen per molt, k van tokar les mes guais dels altres albums.. Mmm.. m'estic enrotllant molt o es una impressio?xD Igual tauria denviar un mail xD

PD3:Véase text del principi com a PD2 i la PD2 com a text del principi ;P

Anònim ha dit...

wenu te deixaré un comentari xk ja k no ten dexu mai... xDD dons k akst text...jo no krek en l'amistat eterna, les xsones kanvien i x tan ls relacions tb...tot i axo magrada!;) apa kuida't mlt ok?mua!