dissabte, 10 de juny del 2006

A por ellos oeeeeeeeee, a por ellos oeeee!

Enu, gent s'acosta temporada alta, i no parlo dels peixets no, sinó dels examens!! Jo fins ahir divendres estava en plan subnormal: "estudiar? per què?". Bé david, bé. Una mica més i engego a rodar tot un semestre! Sort que hi ha gent que sempre t'anima o et fa veure ho imbècil que ets! Per cert, és una mica de cabrons això de fotre'm la bulla no? Que ja tinc una edat! jejeje. En serio, merci.

A banda d'això, tot molt bé, estava sols una mica decaigut perquè se m'acabaven els capítols de buffy... ahir els vaig acabar i pffff... Jo ja no sé com viuré sense la meva estimada caçadora. Ai mi amor....

A banda d'això, estrés pel tema viatge: si no sabeu de que va es que no parleu massa amb mi, així que a veure a què espereu eh!
En fin, que haig de tornar a estudiar!
Ei gent, va que ho superarem, " a por ellossssssss oeeeee, a por ellos oeeeeeee". Visca els lemes cutres!

P.D.: Petita filologueta no t'emprenyis per les faltes, tinc llicència per errar. xD El bon d'en Pompis me la va concedir ;P

Sort als examens!!!!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

guenu va, tu pardonu po no ti acustumis è, que io ascric molt be i veure cosas mal ascrites fa mol mal als uis!!! ;*