dilluns, 26 de juliol del 2010

És de nit

És de nit

És de nit. Estic escoltant una llista de reproducció de la Raquel.
Música electrònica caústica. Estic escoltant l'agonia dels meus batecs i és de nit.

He fet una pausa per ofegar-me i deixar de pensar. La ment en blanc o en negre. No ho sé. No ho entenc. Res. Estic escoltant la música de la Raquel i no entenc res. Fòbies. Com tothom. Frases inconnexes, així funciono. Així no funciono. Ho sé. Ho saben. I els corbs sacsegen les ales.

Ja no tinc el nan màgic. Ja no tinc els que em volien pegar. Ja no tinc res. Només em tinc a mi mateix. Com un cadàver. I em foto palades. I els corbs riuen, els malparits riuen. I cullons, jo ric amb ells.

És de nit. Estic escoltant una llista de la Raquel per gent malalta. Estic malalt.
I volo i m'estrello. Volo, volo. M'estrello. És de nit i m'arrenco les ales amb el bec.

Versos en la foscor. M'he retrobat. M'he perdut. Versos en la foscor i música de fons.
És hora de treballar-me el dolor.