dijous, 19 de juliol del 2007

Novetats

Bé en els próxims dies us informaré detalladament de totes les novetats que han succeït durant la meva absència, però us n'adelanto algunes:

- He aprés Delphi 2006, donat que el 23 de juliol començo a treballar com a programador de Delphi i SQL a una important empresa del sector dels hidrocarburs.
- M'he comprat un Seat Cordoba de 2a mà per 2200 €, amb 110.000 km.
- M'he quedat amb menys de 200 € al banc xD
- Probablement l'any vinent no realitzi el CAP a causa de la feina i cursi altra lliure elecció.
- M'han trucat per 4rt cop de Telefònica I+D per si m'interessava ja que tenien vacants (a buenas horas) i amablement els hi he dit que ara ja tenia feina (i on em paguen el doble xD).
- He desestimat una oferta de beca per treballar a l'àrea d'informàtica de la facultat de medicina, si us interessa han allargat el plaç per enviar els currículums. Consulteu webmailcampus.
- He assistit a la menció per nota superior a 9 a selectivitat de la meva novia Laura.
- He suportat el discurs del senyor Huguet en l'esmentat esdeveniment.
- M'he comprat un cotxe benzina quan pujen la benzina...
- etc.

2 comentaris:

robert ha dit...

Ara que estaràs al sector dels hidrocarburs potser et fan decompte xD

Anònim ha dit...

Jo dimecres tinc un discurs del senyor Josep Tarradellas, que ens explicarà meravelles de la seva fàbrica i de les pizzes ¬¬.
Ja t'has matriculat? Com portes allò del pis? Felicitats a la Laura!:D