dilluns, 2 de juliol del 2007

Perdoneu

Ei gent, perdoneu que últimament no publiqui entrades, però es que ara estic enfeinat anant a entrevistes de treball i estudiant Visual Studio 2005 i els llenguatges que composen .NET. Tan aviat com pugui enllestir-ho tot, tornaré a actualitzar periòdicament.

Per cert, passo a 5é net i amb feina feta de més!!!

Així se'm presenta l'últim any:

****************************
1er Semestre Curs Vinent
****************************
Compiladors I (Troncal) = 6 crèdits
Bioinformàtica (Optativa) = 6 crèdits
Transmissió de Dades (Optativa [Xarxes III]) = 6 crèdits

CAP especialitat Matemàtiques (Lliure Elecció) = 12 crèdits
CAL Anglés (Lliure Elecció - [Anual]) = 6 crèdits

****************************
2on Semestre Curs Vinent
****************************
Compiladors II (Troncal) = 6 crèdits
Projecte Final de Carrera (Troncal) = 15 crèdits

CAL Anglés (Lliure Elecció - [Anual]) = Ja comptabilitzats

-------------------------------------------------
Total Crèdits Any vinent: 57 crèdits + 1 crèdits lliure elecció que em faltarà fer i que cursaré en algun mini-curset i/o conferència. => 58 crèdits per ser llicenciat!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs a mi 500 crèdits per ser llicenciada... Tampoc tants no? :P (10 cops més...)

Laura

sinderel ha dit...

quin post tan interessant xDDD
al final jo tb fare el CAP d mates :( m'he mirat els interinatges i els enginyers informatics nomes podem fer classes d mates, informatica i tecnologia :S m'agradaria saber si les oposicions tenen la mateixa normativa pero no se com mirar-ho
ske ja m'ha avorrit tot el k hem fet, voldria ser profe d'humanitats xD

Osselin ha dit...

Ets una artista, noi. T'ho diu un profe de mates. :)

sinderel ha dit...

compáe
saps si xarxes3 t practiques d'assistencia obligatoria? probablement si no? :( probablement agafaré arquitectures avançades, m'agrada més el temari
per cert, tinc el curs igual q tu, nomes varien els 6 credits dl CAL (jo faig una assignatura virtual d'intercampus) i probablement l'assignatura optativa
ah no, i q em keda per fer planificacio d sistemes enkara