dimecres, 12 de març del 2008

Preparant nou llibre

Hola a tothom!!!!
Fa dies que em plantejo publicar un nou llibre donat l'elevat nombre de poemes que tinc ja sense estar estrictament publicats (sols apareixen al blog). Per aquest motiu us convido a que participeu en una enquesta on avalueu els diferents poemes candidats entre d'altres coses (plantejar títol del llibre per exemple).

La tria dels poemes englobarà els poemes més ben valorats per tots vosaltres, de manera que en realitat sou vosaltres els que em dieu els poemes que van al llibre i els que no. A banda d'aquests poemes escollits per vosaltres també en faré d'exclusius pel llibre i que no publicaré al blog fins després de l'edició.

ENQUESTA

POEMES CANDIDATS



Merci per les molèsties,

David

3 comentaris:

robert ha dit...

Ara no tinc temps però prometo llegir-me tots els poemes i participar a l'enquesta.

Guillem Ramisa ha dit...

70 poemes tiu... estic apunt a punt de posarme a plorar, sobretot perquè son tots molt propers, molt personals, gents pretenciosos literariament i sobretot amb molt molt sentiment...

i el cabron ens ho vol fer llegir...

jajajajaja va tiu, no t'emprenyis, la temptació era gran.

anem a nedar el dilluns,
Adeu!

Guillem Ramisa ha dit...

Ei tiu, se m'ha acudit un nom per el teu llibre!

"Em masturbo pensant que un caball se't folla"