dijous, 7 de juny del 2007

Com accedir més ràpid al meu blog

Si voleu accedir ràpidament al meu blog o senzillament veure de manera immediata si hi han novetats, només heu d'afegir el meu blog als marcadors dinàmics del vostre navegador (firefox, mozilla, explorer,...). Com és fa ? Molt senzill:

1- Si us fixeu a la barra d'adreça web (on heu escrit l'adreça del meu blog) apareix una mena de icona just a la banda dreta de tot, doncs bé, feu click a sobre seu.

2 - Quan ho feu, se us haurà redireccionat la pàgina a l'arxiu RSS (si no sabeu què és no importa), ara heu de clickar on posa "suscribirse ahora".

3 - Afegiu el nom que volgueu pel marcador, per exemple: Blog David

4 - Ja heu afegit el marcador dinàmic!! Aquest us apareixerà a sota de la barra d'adreces

Ara sempre que obriu el vostre navegador podreu veure si hi han novetats al meu blog fent un simple click sobre el marcador, aquest us obrirà una llista desplegable que conté les últimes entrades del blog, i clickant sobre qualsevol element de la llista anireu directament a aquella entrada. Senzill, oi?

Nota: Ara les entrades que apareixen a la llista no estan ordenades, perquè vaig fer uns canvis ahir al blog que van modificar aquest ordre, de totes formes, a partir d'ara sempre sortiran les últimes entrades publicades com les primeres de la llista.

Us animo a que ho proveu, és francament útil i senzill.