dissabte, 9 de juny del 2007

Som part del nostre entorn

Som part del nostre entorn, i a l'inversa, és per aquest motiu que a continuació us he enllaçat el text que la meva estimada Laura va publicar l'any passat amb motiu de guanyar el segon premi en el concurs de creació literària per a joves de la revista literària de la Fura.
És un conte breu, però intens que reflexa la passió que rau en ella, reflexa en certa manera la seva forma d'ésser i de sentir les coses, reflexa el meu entorn i com aquest actua en mi. Perquè ella és part de mi i jo sóc part d'ella.

És preciós, no us defraudarà.

Salvada (Pàg 1/2)
Salvada (Pàg 2/2)

P.D.: El text és anterior a la nostre relació, de totes formes certifico que encara el seu cor manté arrelada la mateixa emoció de la que sempre ha fet gala.

1 comentari:

Anònim ha dit...

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jo vaig ser la primeraaa a llegir-ho!!! (xinxaaa) xDDD.
Si... que passa? Em sento orgullosa d'ella... algun problema? xDD

Diu molt de la Laura :).

Muakas!
Eclipse.