dijous, 7 de juny del 2007

Pètals d'Alexandria

Al fer l'entrada del llibre "Els Atzurs" no he pogut evitar sentir una certa nostàlgia cap al meu primer llibre, on vaig deixar imprés una sèrie de sentiments i emocions que ara formen part del meu passat.
És un llibre íntim, introspectiu, intens. Els seus poemes són jo, o més ben dit, eren jo. Per tots aquells que encara no l'hagueu llegit i estigueu interessats en saber qui era fa uns anys, uns prego que li feu una ullada a aquests Pètals d'Alexandria, pètals que ja són secs.

Prémeu el link i us el baixareu directament al disc dur en format pdf:

"Pètals d'Alexandria" per David González

Per cert, aquesta gran portada és obra d'en Guillem Ramisa Ayats, amic meu i gran artista.

Aqui us adjuntu l'espai web on hi ha la maqueta del seu grup de rap:

Espai web de "Victimas de la Monotonía"

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Buenas Deivid!

La veritat és que m'he quedat "anonadado"! No coneixia la teva faceta poètica! Simplement volia donar-te anims, i mira que la poesia a mi... però estas fet un crack.
Molta sort.

Xinxinejant ha dit...

Ei comapny!

Nomes comentar-te que Ramisa s'escriu amb una sola s ;)
El llibre te bona pinta, li donare una ullada a veure que tal!
Anims amb els examens!!

Arnau

Anònim ha dit...

Hola!!
A tots als que llegiu el blog del David dir-vos que jo ja me l'he llegit i val la pena!

Ànims!
Yoli.

David Le Gon ha dit...

Merci a tots, sempre es bó rebre comentaris dels teus amics.

Nomes comentar-te que Ramisa s'escriu amb una sola s ;)

Ja ho he arreglat arnau.

Osselin ha dit...

Seria per a mi un honor que fessis servir les meves fotografies al teu blog.
Agafa les que vulguis, per fins no comercials s'ha de compartir.
Josep (osselin)

David Le Gon ha dit...

L'honor és meu Josep, les teves fotopoesies són molt bones.

Gràcies per compartir-les amb tots nosaltres ;)