divendres, 17 de febrer del 2006

Objectes

Objectes

I (13:00)
Dues cadires i cap taula ens criden,
a la cuina el cor espera.

II (03:00)
El vell rellotge de butxaca s'atura,
el miro i cauen les manetes.
Són les tres.

III (05:00)
Sobre les pàgines del meu cos
gravat tinc un poema,
d'autor anònim
i errat sentiment.

I (Ahir)
La nina dels ulls de vidre em mira fixament,
la pols la va deixant cega.

II (Avui)
Al finestral s'atrinxeren els somnis,
m'acosto i els vides s'entelen.
No em reflexen.

III (Demà)
Els llapissos trencats s'acumulen
mentre els llibres s'esborren,
el destí és un esborrany
escrit en vers.

I (Juliol)
Tiro una moneda al pou
i ja vessa.

II (Maig)
A les golfes,
entre caixes buides,
la bruixa de dol.

III (Octubre)
El marc de cartró
pren la teva foto,
entre vidres trencats
t'ocultes.

David González Roldán