divendres, 17 de febrer del 2006

Transicions (Divagacions VI)

Transicions (Divagacions VI)

Avui m'he tornat a llevar amb els ulls cansats, esquerdats. Sembla que dia a dia, l'esquerda sobre la que camino es va obrint més i més. Aquesta esquerda porta a un únic lloc la pèrdua de la consciència, el deixar de tenir sentit, el que vos direu la bogeria i jo en dic la salvació. Dia a dia, la vaig obrint, irònicament de forma conscient. És com una mena de camí cap al suicidi mental, un projectil flexible dirigit al centre del meu cervell, directe a la consciència.

Sabeu? Cada cop que obro les mans les veig més buides i esquerdades, com si de mica en mica s'anessin morint, erosionades pel pas dels sentiments, d'aquí poc sols tindré dos munyons amb els que aporrejaré el teclat. Si es dona el cas, caldrà tallar-les, haig d'evitar que la gangrena es propagui, tot i que crec que ja és tard per mi.

M'agradaria saber quina és la opinió del psicòlegs, quina resposta tenen per la meva personalitat, suposo que segons ells clarament trastornada. De fet segons la meva pròpia visió, els trastornats sou la gran majoria, i sols uns pocs els que podem veure els matissos de la foscor. Vos no teniu que aguantar els seus ulls a la nit, ni us desvetlleu al sentir com les seves veus mecàniques et parlen amb sons extranys i xirriants, no teniu por a que us caiguin les mans, ni veieu com els ulls us menteixen a cada instant. Sou afortunats en la vostra ceguessa voluntària, perquè de ben grat que vau escollir ser cecs.

Jo de mentres em vaig podrint en la meva pròpia foscor, perquè aquesta crec que és la meva éssencia, la foscor. Adoro l'absència de llum, de sentit, el veure que l'habitació es tanca i s'obra, i que els corbs volen, cauen i riuen. No hi ha res que tingui sentit en aquest món, i per això em sento bé en la foscor, la seva falta de sentit me'l dona a mi.

Algun dia arrencaré aquesta màscara, i amb els ulls buits, ens veurem les cares.
Abandoneu-vos a ella.


Transicions (Divagacions I)
Transicions (Divagacions II)
Transicions (Divagacions III)
Transicions (Divagacions IV)
Transicions (Divagacions V)